maandag 22 november 2010

Witte jasjes



Vrijdag liep mama er toch een beetje anders bij, ze knuffelde me extra veel en ze liep rond als een kip zonder kop. Ook betrapte ik haar er enkele keren op dat ze iets zei over een dokter, geen idee wie of wat dat is en als dat kan bijten enzo ... Ik was er eigenlijk wel gerust in en viel lekker in slaap toen we in de auto stapten. Plots zag ik dat we bij Inge waren aangekomen, een wit jasje op 2 benen die al eens bij ons thuis kwam en mij toen héél goed bekeek. Toen we binnen waren zaten er daar allemaal soortgenoten in hun geboortekostuum bijna en ze maakten een drukte van jewelste. Ik keek even rond maar toen ik opmerkte dat er niemand bekends bij zat viel ik weer lekker in slaap. Raar toch dat ik daar tussen al die soortgenoten zat en mijn beste vriendjes niet ... toch even overleggen met Warre & Mila waarom zij daar niet in hun geboortekostuum bij de witte jasjes waren. De oudere witte jasjes aan de weegschaal & meetlat zeiden dat ik 4440 gr weeg en 54 cm groot ben. Nadat ik bij Inge langs was geweest mochten we door naar die befaamde dokter, waar mama het dus ook al over had. Nog een wit jasje maar ditmaal een stout wit jasje, eerst leuke spelletjes doen met mij en dan floep een vies drankje in mijn mond en 2 prikken in mijn billetjes. Ai Ai Ai ... heb hen dan toch eens duidelijk gemaakt dat ik dat niet leuk vond. Ik wilde vlug vlug naar huisje en liet mama mij vlug aankleden, ik had nu toch wel genoeg van die soortgenoten, witte jasjes en prikken Brrrr !! Mama zegt dat ik er helaas nog es naar toe moet binnen een maandje maar ik ga me lekker verstoppen en die prikken, die mag mama krijgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten