woensdag 17 november 2010

10 weken


Ondertussen ben ik al 10 weken oud en vind ik het zo leuk om in mijn huisje te wonen, dicht bij die 2 grote mensen die boven mij uit torenen. Ze noemen zichzelf mama & papa dus dat ga ik ook maar doen dan. Ik heb al veel dingen leren kennen en het is zo vermoeiend om 10 weken te zijn. Ik moet van mama soms op het speeltapijt, zo'n zacht ding met speeltjes die boven mijn hoofd hangen te wiebelen .. maar daar word ik dan zo moe van. Dan komen ze aangesneld om mij op te pakken en leggen ze mij in een vierkant bakje. Ik moet toegeven, dat ligt héérlijk en ik kom er helemaal tot rust. En als dat nog niet genoeg is mag ik héél soms in mijn wipstoeltje naar een zwarte doos kijken waar een harige hond op te zien is die kan praten, 3 meisjes die staan te zingen en te dansen, een clown in een geel kleedje enz ... Ik krijg er geen genoeg van en ga soms in overdrive, dan zit ik te giechelen en te kirren in dat stoeltje en daarna val ik pardoes om van de slaap. Als ik héél flink ben en vooral na een flesje melk mag ik even op schoot om te knuffelen en dan vertel ik een beetje tegen mama & papa. Ze kijken alsof ze me verstaan maar toch denk ik van niet want ze antwoorden vaak helemaal verkeerd. Er is best héél wat te doen en van de meeste dingen word ik nog heel erg moe.

1 opmerking:

  1. Super leuk die blog .. ik ben alvast fan, en volg de verhalen van Caro'tje ...

    Is een leuke voorbereiding voor mezelf hé .. :-)

    BeantwoordenVerwijderen