woensdag 17 november 2010

Welkom ...


Welkom op mijn blogje iedereen, dit is mijn eigen leuke plekje waar ik alles zal vertellen wat ik elke dag uitspook. Ik ben Caro, geboren op 6 september 2010 om 14u. Ik was héél klein om vast te houden zegt mama, maar te groot voor woorden. Wat ze daar mee bedoelt, geen idee. Ik woog 2360 gr en was 43.5 cm groot. Mama moest een zakje krijgen waar productje in zit waardoor ik véél sneller naar de wereld kwam, want ik kreeg geen eten meer van mama in de buik. Hoe stout is dat niet, maar ik denk dat mama dat niet expres deed. Ik moest vlug vlug vlug geboren worden want ik werd niet groter, dysmatuur zijn noemt dat ... moeilijk woord eh'. Maar alles kwam goed en na mijn geboorte mocht ik 9 dagjes in een héél warm bedje. Eerst een paar uur in een glazen bedje met véél touwtjes en piepjes en allerlei gedoe, mama en papa moesten zelfs hun handjes door gaatjes steken om mij te kunnen knuffelen. Raar hoor ! Maar daar moest ik niet lang in slapen, de volgende dag sliep ik al bij mijn vriendjes in de warme kamer. Oef ! Ik moest ook een beetje langer blijven dan mama want ik moest eerst 2500 gr wegen, maar de dokter was héél lief en aan 2480 gr mocht ik toch al mee. Joepie! Ik hoop dat jullie mijn avonturen zullen volgen want ik maak héél veel leuke dingen mee en er is van alles te ontdekken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten