woensdag 17 november 2010

Wit stokje met bolletje pluis


Je gaat het niet geloven wat me gisteren weer is overkomen! Het is precies de gewoonte dat ik elke avond eens moet gaan zwemmen, dan moet ik helemaal in mijn blootje in een bakje water en maken ze mij kleddernat. Dan klotsen ze met een lapje stof over mijn hoofd, snoetje en sta ik helemaal in schuim. Ook peddelt er een geel ding rond in mijn badje en als die te dichtbij komt schrik ik mij een hoedje. Wat dat die 2 grote toch met mij uitspoken, geen mens die t'gelooft. Maar ik moet toegeven dat ik zo'n badje stiekem toch wel héél erg leuk en zalig vind, ik voel me lekker slaperig als ik er uitkom en kan dan na m'n melkje hupsakee mijn bedje in. Maar gisteren moest grote mama de pret bederven en stak ze waarempel een wit stokje met een bolletje pluis in mijn oor. Ik heb toch opgevangen dat die 2 flappertjes links & rechts aan mijn hoofd zo heten, ze zorgen er ook voor dat ik die 3 dansende meisjes op de zwarte doos kan horen zingen. Ik wist niet wat er gebeurde en zette het op een brullen, ja ik ging er vanuit dat de grote papa mij ging komen redden van die boosaardige witte stok met pluis. Maar nee, die zat mee in het complot en ik werd aan mijn lot overgelaten. Ik hoorde grote mama opscheppen tegenover grote papa dat er toch een beetje geel prot uit was gekomen en ik nu weer nette oortjes had. Geel prot,uit mijn oren ... waar hebben ze het toch over ?! Nadat ik van de schok bekomen was kreeg ik dan toch dat lekkere flesje melk ... eind goed, al goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten