dinsdag 23 november 2010

Mijn speelparadijs

Gisteren waren de 2 grote hier in rep & roer, alles werd op zijn kop gezet en vooral véél dingen werden van plaats verzet. Ik liet ze maar doen en begon aan een héérlijk middagdutje. Maar plots hoorde ik mijn favoriete speeltjes, hoorde ik iets over een speelmatje en ik trok toch es ene oog open. Ze stonden plots alle 2 aan mijn park en namen me mee naar de andere kant van de living, ik zag daar op de grond een super interessant ding liggen met héél veel kleurtjes en er stonden allerlei leuke spulletjes bij. Mama & papa dolblij dat ik begon te lachen en ik mocht het gaan verkennen ... jaloerse papa wilde per sé meespelen maar er was plaats genoeg. Ik heb nu mijn eigen kleine speelparadijs in de living met zicht op de tuin, als dat niet leuk is !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten